BannerFans.com



30 Mac 2012

UCAPAN TERIMA KASIH DARI TOK KETUA





As Salam Warga FRIM,
Alhamdulillah....memanjat syukur kepada Nya.
Terlebih dahulu saya ingin merakamkan setinggi-tinggi ucapan terima kasih kepada Y.Bhg Dato' Dr. Abdul Latif Mohmod, Ketua Pengarah FRIM di atas cetusan idea asalnya Puteri Gunung Ledang maka terbitlah Teater Kontemporari 'Puteri Bukit Lagong' versi Peseni Kelab FRIM.
Ucapan terima kasih juga kepada En. Mohd Zamshari, Pengarah Kewangan yang telah meluluskan peruntukan, En. Abdul Jabbar, Pengarah Pentadbiran yang banyak membantu dari pelbagai sudut, En. Ablah yang membenarkan Peseni menggunakan kemudahan Auditorium dan bilik Morinda/Garcinia sebagai tempat Latihan kami, En. Asmar yang sama-sama membantu memberi idea, nasihat, rakaman audio visual dan juga 3 orang Pelajar Pratikal dibawah selian beliau, En. Yusni yang merakamkan gambar-gambar, Unit Kenderaan serta Pemandu-Pemandunya, Bahagian Sumber Manusia, Cik Wahayu dan sesiapa jua yang terlibat secara langsung atau sebaliknya.
Seterusnya Ucapan Terima Kasih Khas untuk Pelakon-Pelakon Teater iaitu Nurhajarul Hasni (penulis skrip&Nenek Kebayan), Sahrol Ablah (Dato' Bendahara), Yahya Marhani (Dato' Laksamana), Zaiton Mohamad (sepupu Puteri Bukit Lagong), Muhamad Sahrul Selamat (Sultan), Mohd Alhad Saleh (SiTopok), Norazlina Zakaria (Pengawal1), Mohd Hafiz Hadi (Pengawal2) dan Mohd Zain Mazlan (Pengawal3).
Manakala watak-watak Pokok & Haiwan pula adalah terdiri daripada Nornajwa Che Long (Rama-Rama), Saiful Azwan Basri (Ayam), Muhaimin,Molok,Nizal,Samsol Bohari,Faizulzaki,Rohaidah,Hani Bani,Nurasmah,Hasrina Hasnor dan Ascem.
Tidak lupa juga ucapan ribuan terima kasih kepada tenaga produksi dibelakang Tabir iaitu Tanjong Abdulah,Rozita Ibrahim,Roziah Ayoub,Rosnaidah Ibrahim,Samsuri Toh Harun dan Samsul Bahrin Abdulah.


Kalau Pergi Ke Tanah Jawa
Jangan Dilupa Membawa Bekalannya
Jasa Dan Budi Kalian Ku Sanjung Jua
Berserah Kepada Tuhan Memberi Ganjarannya



Salam Hormat,
Yang Ikhlas,



Kamal Ariffin Ismail
1.10 pagi - 29 Mac 2012

1 ulasan:

  1. terima kasih tok ketua kerana memberi tunjukajaq yg berguna buat kami heheh

    BalasPadam